vrijdag, oktober 01, 2004

Elke dag Nachtmiss

Dingen kunnen raar lopen. In september was ik nog triestig omdat ik van een dagelijkse show tussen 04.00 - 06.00 naar 1x per week 01.00 - 04.00 ging. Die triestigheid maakte snel plaats voor blijdschap omdat ik na een week alweer op m'n oude stek zat. En vanaf maandag slaat de blijdschap om in puur geluk! Dan is 04.00 - 06.00 weer m'n enige echte officiele plek!
Ik hoop je dan te spreken...

2 Reakties:

Op 4 oktober 2004 om 10:15, Anonymous Anoniem schreef..

En weer iemand is blij. Gelukkig ben je er gewoon weer op je vaste stekkie. Het is namelijk altijd fijn om je te horen en vooral tijdens de nachtdiensten. Door jouw kom ik tenmiste goed door de nachtdienst heen. De laatste uren zijn altijd het zwaarst en is jouw programma en dan worden de laatste uren weer aangenaam. Ik hoop dat je de prijs wint. Groeten Maek_Mich (uit de chat)

 
Op 4 oktober 2004 om 10:16, Anonymous Anoniem schreef..

En weer iemand is blij. Gelukkig ben je er gewoon weer op je vaste stekkie. Het is namelijk altijd fijn om je te horen en vooral tijdens de nachtdiensten. Door jouw kom ik tenmiste goed door de nachtdienst heen. De laatste uren zijn altijd het zwaarst en is jouw programma en dan worden de laatste uren weer aangenaam. Ik hoop dat je de prijs wint. Groeten Maek_Mich (uit de chat)

 

Een reactie plaatsen

<< Home